06 mars 2011

"Den som sig i leken ger, den får leken tåla"

Söndag kväll: Jag har sett mig tvungen att i viss mån fortsätta med att som "Bims" (med länk till denna blogg) delta i åtminstone en av diskussionerna på www.kostdoktorn.se. Hade nämligen i fredags tagit upp frågan om antioxidanter (för att de kritiseras i boken Matrevolutionen och för att de i tiden, tillsammans med en del annat, räddade mitt liv) men inte förrän idag tycktes andra ha hakat på. Mina inlägg, av vilka det senaste innehåller ett citat ur Per-Arne Öckermans bok Den nya medicinen, finns bland kommentarerna till "Professor: 'Det är bara rent trams'" (om LCHF). Är någon intresserad får den vara snäll och titta där:-)

Nu är det dikt och berättande som står i tur och en del praktiskt som ska göras måndag-onsdag, då jag har semester, så det blir varken bloggat eller debatterat på ett tag. Ha det så bra ni bara kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar