30 mars 2013

Påsklördag

Hej på er och Glad Påsk!
För n:te gången försökte jag nyss få in det foto som saknas från mitt förra inlägg men nix. Det går inte att göra som förut och jag hinner inte sätta mig in i det nya, teknisk analfabet som jag dessutom är - inte ens en kokbok förstår jag instruktionerna i, och om jag gör det blir maten ändå felstekt eller något. När jag blir pensionär ska jag försöka igen. Alltså mig på att laga mat. Detta med datorn är en annan femma.
157 arbetsdagar kvar ... och idag för en gångs skull en ledig lördag. Ändå blir det fråga om utemat, för jag och en släkting ska gå på konstutställning och säkerligen också på lunch.
Fotot jag syftat på var av en rosenbuske, vars blommor har olika färg fast de sitter på samma kvist. Blomsterhandlaren har ingen förklaring haft.
Njut av solen och låt alla blommor blomma!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar