20 augusti 2013

PS till i förrgår

En som inte likt mig hade glömt sin kamera hemma finner ni här:


www.ekebert.se

För att se John Arthur Ekeberts fina bilder från kulturveckan på Sigtunastiftelsen får ni i hans blogg bläddra ner till den 15 augusti. Han har tydligen hunnit med mycket sedan dess.


Själv ska jag få datorn fixad till i morgon. Det sker inte gratis men avgiften kan jämföras med utgiften för ett läkarbesök: jag måtte ha haft ett rejält förhöjt blodtryck i söndags när jag försökte begripa någonting av instruktionerna (på finskt teknikspråk).


Fortfarande har jag inte skrivit annat än dagbok (som jag igår rentav somnade ifrån) och mejl sedan jag kommit hem efter den "skrivinspirerande" veckan ... Men så har jag ju åter varit på jobb! DET kändes främmande igår men lättare så fort jag såg framför mig förra veckan.


Som tur är minns man både människor och vyer också inuti sitt huvud. Nästa gång jag reser ska jag ändå ha kameran med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar