24 december 2013

Julhälsning

Julafton är det fortfarande när jag skriver detta, och jag har precis kommit hem efter en lång och fin dag med både god julegröt och dito middag i sällskap av nära och kära släktingar med glada, påhittiga barn och dessutom en hund som nästan ständigt viftade på svansen:-)

Uppvaktningen vid Hjältegraven i Ekenäs blev i år en såtillvida ovanlig upplevelse att det ösregnade hela tiden. Mörkare och blötare julafton får man leta efter! Men vi var glada över att ha tagit oss dit. Det var nog betydligt färre än vanligt som gjort det.

Ovanligt är det också att såsom en jag känner under veckan före jul hitta videkissar ute i markerna. Liksom han mig önskar jag er som läser detta en God Jul med denna unika julblomma (som jag fått tillstånd att publicera):






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar