17 december 2013

Skulle bara ...

Så här är det: Man har "kvällstur" på jobbet, tror man ska hinna med "massor" ...
Plötsligt är klockan fem över elva och man sitter kvar vid datorn i morgonrocken.
Jag skulle bara ändra lite på min gamla julsida (Liten julglänta) och fastnade vid datorn.
Behärskar inte layout-tekniken; det var nog därför.
Till sist fick jag deleta alltsammans och göra om hela sidan. Den får duga som den blev.
Nästa gång jag gör något "eget" blir tidigast på fredag kväll: då har jag för alltid slutat med mitt "gamla vanliga" jobb.
I kväll vid Musikväktarna tänker jag baka kaka - jo, jag har i god tid köpt alla ingredienser, trots att jag nog inte riktigt än har fattat att detta är min sista "vanliga" arbetsvecka.
Och nu sätter jag punkt vad det än kan ha blivit av "dagens texter"; annars kommer jag för sent. Det vore lite snöpligt just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar