29 april 2014

Valborgshälsning 2014

På sista tiden tycks den här bloggen ha haft ganska många besök, och alla tycks inte komma österifrån (fast många gjort det i år - är det nån bekant som är där?) men jag skriver inget nu och än mindre lägger jag in några fotografier, för jag har antagligen råkat ut för en ficktjuv: min kamera försvann i Helsingfors i fredags:-(

Ska försöka hitta en gammal bild att här muntra upp er (och mig själv) inför Valborg med - till exempel den här:




PS Jag har varit med om en del sedan senast, såsom vi alla, bland annat en begravning. Men när det gäller sånt jag delar med nära släkt och vänkrets känns det för privat att skriva om i bloggen. Tackar i alla fall för god gemenskap och för att allt varit så fint och väl ordnat, ifall någon av de berörda skulle råka titta in här!

PPS Man ska aldrig ropa 'hej' för  tidigt - och tydligen inte 'huj' heller! För nu på eftermiddagen fick jag besked om att kameran av allt att döma blivit upphittad och förd till en plats där jag kan avhämta den. Återkommer när jag har den i handen ... Ha det gott, gå stadigt med alla era väskor, glassar och ballonger!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar