28 mars 2016

En påskhälsning "lite på efterkälken"

Hoppas mina läsare har haft en lyckad påsk! En del av er tror väl att jag nu har givit upp och lämnat hela bloggen, men jag har bara gått med i Facebook och samtidigt insjuknat i en influensa, som hållit mig hemma och tidvis till sängs. När jag inte legat till sängs har jag självfallet hållit på med Facebook, och med kontakterna där. Man kan bli sittande i dygn, om man inte noga passar sig. Mig har det passat denna påsk, att hållas där så mycket jag orkat. De tre sista dagarna har jag ändå varit också ute och gått, och idag fann jag dessa förtjusande blommor, ensamma vid Tryckeriteaterns långa husvägg. Tack till er som planterat dem - de kom verkligen passligt upp nu till påsken!





              Fjolårslöven, på
              krattan i lidret, minner
              om varifrån våren kom.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar