13 mars 2016

Tacksam för hjälpen:)

Hurra, det finns hjälpsamma människor!

Efter att helt fräckt ha frågat i Surfnets spalt där de själva har frågor om helt andra saker man ska rösta på och kommentera, har hjälpsamma människor både gett mig råd och lyckats kontakta Surfnet, trots att det är söndag, så för en stund sen såg jag att e-posten funkar igen! Tusen tack till "alla som till har hjälpt" - inte minst till er på Surfnet, som blev kontaktade mitt på en söndag! (Jag har sett att någon annan försökt via "pollen" en gång och lyckats, så förhoppningsvis var det inte så fräckt ... "Alla sätt är bra utom de dåliga!")

Nu har jag inget att skylla på längre, så all post som inte blev skött igår ska bli det ännu i dag. Men jag behöver mat först, för jag har ägnat väntetiden åt att städa bokhyllor och blev så engagerad så jag glömde äta ...

God fortsättning på söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar