05 mars 2017

Så gick den söndagen

Något riktigt dagligt bloggande kommer nog inte att bli av för mig nu heller. Vill man vara positiv kan man säga att jag har för många järn i elden, vill man vara negativ kan man säga att jag för en tillvaro som är lite för splittrad. Mitt på dagen var jag ute och gick, och det var nog nästan lika kallt som på bilden jag lade in här igår - men sådana snömängder som när den togs har vi inte. Senare idag har jag sysslat med att fota gamla prylar att ha som exempel när jag i morgon ska kläcka idéer tillsammans med en tecknare. Här ett par gamla dockor, den ena i sällskap med en högst modern nalle. Den andra tycks ha mer litterära intressen:





Foto: BM Storgårds

2 kommentarer:

  1. Gamla dockor är nostalgiska att se på, vad allt har de inte att berätta? KES

    SvaraRadera