09 mars 2017

Städa och städa

God morgon, torsdag! Började dagen med att ta bort en gammal bloggtext ("Fötter, cystor och medikalisering") från den 29 september 2011. Av någon för mig outgrundlig anledning har den haft mest besök av alla mina bloggtexter, trots att den var både liten och obetydlig.

Antingen har någon drivit med mig, eller så har det funnits väldigt många människor med cystor i fötterna som googlat och hamnat på min sida. Senast i morse hade den haft besök. Det kan också vara termen 'medikalisering' som lockat till besök, men den var bara kortfattat nämnd i ett PS.

Ute är det vitt och grått och halt. En bra dag för städning, inte bland texter utan i mitt hem. Där fann jag nyligen denna ärvda bok, som det väl är bäst jag inte läser innan jag städat färdigt:











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar