03 mars 2017

Tredje mars

Också idag var det mulet men fint - faktum är att det började snöa på eftermiddagen.
Jag fick en ytterligare recension, en riktigt glädjande sådan, med posten - denna gång i tidningen God Tid (Svenska pensionärsförbundet) 2/2017. Recensenten var densamma som i Hembygd igår, men texten en annan och längre. Har inte hunnit blogga och citera. Nöjer mig en bild av rubriken och lite till:


 
Alltför glad ska man visst inte bli, då kanske det går som det gick för mig idag: Jag låste ut mig! Hjälpen kom på mindre än en halvtimme, men den kostade mig - nåja, bäst att inte nämna vilken summa. Som tur var skedde detta på eftermiddagen, innan taxan dubblerades.

Som vanligt såg jag på Skavlan och nu är det strax redan lördag. Det får räcka med det här för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar