02 april 2017

Man kan ju inte skriva nytt alla dagar ...

... så jag visar min glädje över den här:




Med undantag av några få vet jag inte vilka tidningar som nåtts av recensionsexemplar, så om någon ser en recension någonstans - förutom dem jag redan nämnt i bloggen, i bokpresentationen här invid, i marginalen - får så gärna meddela mig. Också om det råkar vara fråga om en sågning! Det är ändå alltid böckerna man ska läsa och bilda sig en egen uppfattning om. De senaste läsarkommentarerna, per mejl och chatt för omkring en vecka sedan, har innehållit synpunkter som dessa:

Läste din nya bok pånytt, vilket var givande. ... Där finns många fina, känsliga tankar och saker och du har ett vackert, njutbart språk. Igen berördes jag också av dina ömsinta skildringar av små, sårbara djur.
 *
Hej Birgitta. Läste igår igen vissa avsnitt ur din bok. Du är verkligen en av de få att kunna skildra hur intet det känns att tidvis uppfattas eller hela tiden marginaliseras eller jobba jobba överleva. Med humor. Tack.

Omslaget är det Jenny Öhman som har fotat, vilket jag säkert nämnt förut - liksom också det att mina böcker numera har en egen Facebooksida:
https://www.facebook.com/bmstorgards/


Önskar er alla en skön ny månad!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar